سی امین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان

 9 تا 15 تیر ماه 1396 در اصفهان برگزار شد.

سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از 9 تا 15 تیر ماه سال جاری با حضور بیش از 3000 مهمان توسط شرکت برگزاری رویداد مهمان ایرانی در اصفهان به اجرا درآمد. در این جشنواره 35 فیلم ایرانی و خارجی در دو بخش کودک و نوجوان به نمایش درآمد.
فیلم های این جشنواره در پنج سالن سینمایی شامل سالن‌های شماره ١، ٢ و ‏‏٣ پردیس سینمایی چهارباغ، ٢ سالن سینما فلسطین و سینما سپاهان به اکران درآمد.
دوبله همزمان توسط صداپیشگان، حضور ۸۸ میهمان از ۴۴ کشور خارجی، ارائه بلیت های جشنواره با تخفیف های مناسب به مردم، دعوت از تعدادی از خانواده های شهدای مدافع حرم در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره و حضور فرزندان آنها در گروه های خبرنگاران، برگزاری کارگاه های تخصصی فیلمنامه نویسی، فیلمسازی و پویانمایی و برگزاری نکوداشت عباس کیارستمی، رسول صدرعاملی و مرضیه محبوب از جمله ویژگی ها و برنامه های امسال این جشنواره بزرگ بود.
همچنین به مناسبت آغاز سی امین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان، جشن بزرگ پروانه ها شامگاه پنجشنبه در باغ نور شهر اصفهان برگزار شد.
شهردار اصفهان در این جشن گفت: بازگشت جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان به موطن خود یعنی شهر اصفهان را تبریک می گویم و امیدوارم این جشنواره سال ها در اصفهان برگزار شود.
مهدی جمالی نژاد اظهار امیدواری کرد که این جشنواره متفاوت از این نظر که همه برنامه ریزی های آن با کودکان و نوجوانان است، مورد استقبال مردم قرار گیرد.

گالری

سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان