دومین همایش شهر فیروزه ای با دختران توانا

۴ مرداد ماه ۱۳۹۶ در اصفهان برگزار شد.

اسپانسر همایش

[ultimate_carousel]
[/ultimate_carousel]

سخنرانان

سرکار خانم ابراهیمی

مادر کوچکترین مخترع ایرانی

زهرا اخوان نسب

معاون شورای عالی بانوان

عبدالوهاب سهل آبادی

رییس اتاق بازرگانی استان اصفهان

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان

موضوعات سخنرانی

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی


خانواده اهل بیت ما با کریم و کریمه معروف‌اند و ما در تعابیر اسلامی داریم که برخی سخی(بخشنده) هستند اما مقام کریم از سخی بالاتر است، سخی خود می‌خورد و به دیگران می‌خوراند و کریم خود نمی‌خورد اما از خوردن دیگران لذت می‌برد که اهل‌بیت ما چنین فضایلی داشتند. وی در تشریح موضوع نخبگی گفت: نخبگی موهبتی اهدایی از جانب خداست و نخبگان فکر نکنند که خود نخبه‌اند و این نخبگی از آنهاست، بلکه باید به این باور برسند که خداوند این موهبت را به آنها عطا کرده، پس باید شاکر باشند و از این نعمت پاسداری کنند چراکه شاکر بودن موجب افزون شدن و بزرگ شدن ما می‌شود.

عبدالوهاب سهل‌آبادی


امروز بالای 50 درصد فارغ‌التحصیلان ما از زنان و دختران هستند، زنان در ایران متولی تولید و از کم‌حاشیه‌ترین‌ها هستند و این برای ما افتخار است زمانی که به عنوان سفیران اقتصادی در خارج از کشور صحبت می‌کنیم با افتخارترین بخش گفته‌های ما حضور زنان است و ما خود را متعهد کردیم تا 30 درصد در اتاق بازرگانی از توان بانوان استفاده کنیم.

زهرا اخوان نسب


در زمان شروع فعالیت دوره جدید شورای بانوان یکی از شعارهای اصلی ما «اتاق برای همه و همه برای نجات انسان» بود و ما سعی کریم در راستای همین شعر، برنامه های خود را تنظیم کنیم و برای شناسایی استعدادهای برتر در حوزه های اقتصادی و کارآفرینی برای نجات این اقتصاد گام برداریم و به این منظور بر آن شدیم تا دختران برتر شهرمان را معرفی کنیم.

به مناسبت فرخنده میلاد کریمه اهل بیت و روز دختر دومین همایش «شهر فیروزه‌ای با دختران توانا» با شعار «دختران باورهای طلایی شهر» در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

گالری