رویداد کارآفرینی بانوان

۲۵ تا ۲۷ آذر ماه ۱۳۹۴ در اصفهان برگزار شد.

اسپانسر همایش

[ultimate_carousel]
[/ultimate_carousel]

سخنرانان

زهرا اخوان نسب

معاون شورای عالی بانوان

عبدالوهاب سهل آبادی

رییس اتاق بازرگانی استان اصفهان

دکتر محمد گوهریان

دبیرکل پیشین اتاق بازرگانی اصفهان

موضوعات سخنرانی

زهرا اخوان نسب


زنان دارای ایده با نام نویسی در این دوره از کارگاه های آموزشی در حوزه فعالیت های اقتصادی استفاده می کنند.
وی با بیان اینکه این برنامه روزهای 25 تا 27 آذرماه به مدت سه روز در اتاق اصفهان برگزار می شود، گفت: در افتتاحیه این مراسم 10 نفر از بانوان دارای ایده اقتصادی به تشریح ایده های خود می پردازند و افراد دیگری که تمایل برای فعالیت در اجرایی شدن ایده را داشته باشند، اعلام آمادگی می کنند.

معاون بانوان اتاق بازرگانی اصفهان ادامه داد: در سه روز مراحل اجرایی شدن این ایده ها بررسی و سپس با حضور اساتید و کارشناسان راه های اجرایی شدن آن به ثروت آموزش داده می شود.
وی با بیان اینکه در روز سوم از بین 10 ایده، سه ایده برتر توسط هیات داوران اتاق معرفی خواهد شد، اظهار کرد: این ایده ها از حمایت معنوی اتاق مانند مشاوره، اختصاص فضایی به منظور پیگیری اجرایی شدن آن، ارائه امکانات، ارتباط دادن صاحبان ایده با سازمان های ذی ربط و هدایت های فکری بهره مند خواهد شد.
اخوان نسب گفت: ظرفیت این استارت آپ بین 90 تا 100 نفر است که در قالب 10 گروه سازماندهی خواهند شد.
وی گفت: تا کنون سه کارگاه بوم کسب و کار به منظور آموزش الفبای کسب و کار برای شرکت کنندگان در این دوره ها گذاشته شده است.
وی شناسایی ایده های نو، میدان دادن به بانوان برای حضور در حوزه کسب و کار، توجه دادن به توانمندی زنان، شبکه سازی بانوان دارای ایده و ایجاد خود باوری در زنان از اهداف این دوره است.

سید عبدالوهاب سهل آبادی


در دوره جدید هیات نمایندگان  اتاق زمینه برای حضور فعال بانوان و جوانان در پارلمان بخش خصوصی فراهم شد به طوریکه  دو معاونت  جوانان و بانوان با مدیریت دو عضو هیات نمایندگان در ساختار اجرایی اتاق راه اندازی شد .

وی اختصاص 30 درصد کرسی کمیسیون های تخصصی اتاق به بانوان و جوانان را اقدام عملی اتاق بازرگانی در راستای توانمندسازی آنان برشمرد و گفت:کمیسیون های اتاق در این دوره با حضور جوانان و بانوان پرشورتر  و فعال تر فعالیت می کنند. سهل آبادی با اشاره به افزایش 50 درصدی تحصیلات دانشگاهی  بانوان گفت:بانوان ایرانی همواره نقش موثری در نهاد خانواده و اجتماع ایفا می کنند.

نخستین رویداد کارآفرینی زنان (start up weekend women ) با حضور 100 بانوی شرکت کننده در قالب 10 گروه در سالن همایش های بین المللی اتاق اصفهان برگزار شد.

گالری