همایش شهر فیروزه ای با دختران توانا

۱۴ مرداد ماه ۱۳۹۵ در اصفهان برگزار شد.

اسپانسر همایش

[ultimate_carousel]
[/ultimate_carousel]

سخنرانان

زهرا اخوان نسب

معاون شورای عالی بانوان

مطهره میردامادی

متخصص اعصاب و روان

موضوعات سخنرانی

زهرا اخوان نسب


زهرا اخوان نسب پیش از ظهر چهارشنبه، با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه های روز دختر، اظهار داشت: این همایش با هدف شناسایی دختران توانای شهر و تقویت پتانسیل های موجود در بین دختران؛ به ویژه قشر جوان برگزار می شود.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم به کارگیری قشر جوان و استفاده از  ظرفیت های موجود ادامه داد: با توجه به موفقیت های چشمگیر قشر جوان در عرصه های مختلف؛ علی الخصوص بانوان، معاونت امور بانوان در اتاق بازرگانی با رویکرد نگاه به آینده و تقدیر از دختران نخبه اقدام به برگزاری این همایش کرده است تا راهی جهت هدایت این استعدادهای شاخص بیابد.

 معاون امور بانوان در اتاق بازرگانی اصفهان اذعان داشت: تقدیر از دختران نمونه استانی؛ طنز مفرح و رونمایی از تمبر همایش شهر فیروزه ای با دختران توانا از جمله برنامه های این همایش است.

وی در خصوص شیوه تقدیر و شناسایی دختران نیز تصریح نمود: از حدود دو ماه پیش کمیته ای در این خصوص تشکیل شد که با مد نظر قرار دادن یکسری شاخصه ها اعم از مدارج علمی، فرهنگی، هنری، اقتصادی، پژوهشی و اخلاقی  رده بندی صورت گرفته است.

اخوان نسب افزود: در پایان مراسم از میان ۵۰ نفر شرکت کننده، ۱۵ نفر از دختران تقدیر خواهند شد که گواهی حضور در دوره نیز به تمامی افرادی که شاخصه های خود را ارسال نموده اند اعطا خواهد شد. همچنین پس از همایش سه کارگروه آموزشی با مباحث کارآفرینی، زبان و کسب و کار با محوریت توانمند سازی و برقراری شبکه ارتباطی بین دختران نخبه در راستای رسیدن به اهداف بانوان اتاق بازرگانی برگزار می شود.

همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و به مناسبت روز دختر؛ همایش بزرگ شهر فیروزه ای با دختران توانا برای نخستین بار در اصفهان برگزار گردید که شرکت تشریفاتی مهمان ایرانی مسئول برگزاری این همایش بود.

گالری